Företaget ägs av Lotte och Kasper Lindgren, som är mor och son. Vi driver företaget från den lilla hamnstaden Glyngøre. Företaget är äkta danskt entreprenörskap, där vi gör allt vi kan för att du ska få den bästa servicen och de bästa produkterna.
För varje produkt finns en bruksanvisning. Du hittar dem under fliken "Användning".
Först och främst är det viktigt att du tar hand om ditt hår. Se till att du inte använder för mycket styling och värmebehandling. Använd både schampo och balsam, och eventuellt en hårkur. Det är mycket svårt att dra full nytta av vitaminerna om du inte tar hand om ditt hår. Det är därför vi rekommenderar detta så att du kan få de bästa resultaten.
Hårvitaminerna kan användas av alla som vill bibehålla normalt hår. Om du tar någon annan medicin, eller om du är gravid, ammar eller är under 11 år, bör du rådgöra med din läkare före användning.
Vi rekommenderar 3 månaders konsumtion för att se den fulla effekten av vitaminerna.
Hårvitaminerna innehåller inga ingredienser som inte rekommenderas under graviditet eller amning. Som med alla livsmedel och kosttillskott rekommenderar vi dock att du rådfrågar din läkare före användning.
Vi rekommenderar att du tar den rekommenderade dagliga dosen (2 tabletter) vid samma tillfälle. Det gör det lättare att komma ihåg. Det är ingen skillnad på vilken tid på dagen du tar dem. Överskrid inte den rekommenderade dagliga dosen.
Du kan alltid välja att sluta använda hårvitaminer. Vissa kommer att uppleva att effekten upphör, andra kommer att kunna bibehålla resultaten. Det varierar mycket från person till person.
Resultaten varierar från person till person. Vissa kommer att uppleva en effekt redan efter 1 månads användning, andra kommer att uppleva den först efter 3 månader. De flesta kunder upplever en effekt efter ca 3 månaders användning, vilket vi också rekommenderar.
Detta beror mycket på vilka kosttillskott du tar utöver detta. Du kan till exempel fortfarande ta fiskoljor eller magnesium utan problem. Vi rekommenderar dock att du inte använder multivitaminer när du tar hårvitaminer. Detta beror på att du kan få en överdriven dos av vissa fettlösliga vitaminer, vilket kan orsaka milda biverkningar. Om du är osäker rekommenderar vi alltid att du pratar med din läkare.
Hårvitaminerna är ett kosttillskott utan artificiella smak- och färgämnen. Det finns inga kända biverkningar av att använda hårvitaminer. Hårvitaminerna är också veganska och fria från gluten och laktos. Vi rekommenderar dock att du alltid kontrollerar ingrediensförteckningen för att se om det finns några ingredienser som du är intolerant eller allergisk mot.
Ingredienserna i hårvitaminerna är noggrant utvalda för att säkerställa att du får den bästa produkten. Din kroppsbehåring bestäms till stor del av gener och hormoner. Därför kommer våra kosttillskott inte att ge dig mer hår än där det är genetiskt och hormonellt bestämt. Några få personer upplever något tjockare hår någon annanstans på kroppen. Det är dock främst på huvudet som du kommer att uppleva en skillnad.
Vi älskar att hjälpa våra kunder, vänligen kontakta Lotte eller Nanna via e-post eller telefon.
Vi använder Bring och Instabox för våra leveranser. När du väljer leveranssätt vid beställning accepterar du samtidigt fraktbolagets krav och villkor för pakethantering. Läs mer om dessa på fraktbolagens egna hemsidor. Vi erbjuder leverans till Bring och Instabox. Vid köp för 499 SEK eller mer erbjuder vi fri leverans till paketshopar.
Pengarna dras från ditt konto när din vara har skickats. När detta sker får du ett e-postmeddelande med en spårningslänk där du kan hitta all information om ditt paket.
Din beställning har behandlats korrekt när du får en orderbekräftelse. Orderbekräftelsen innehåller ditt ordernummer och dina kontaktuppgifter. Den skickas till den e-postadress som du angav vid beställningen. Om du inte får din orderbekräftelse inom en kort tid efter att du lagt din beställning, kontrollera ditt skräppostfilter eller din mapp för oönskad e-post, annonser eller kampanjer. Det är där orderbekräftelsen kan finnas gömd. Kan du fortfarande inte hitta orderbekräftelsen? Kontakta då Lotte via e-post eller telefon +45 42233986. Kom ihåg att ange namn, e-postadress och telefonnummer. Det kan ofta hända att ett skrivfel eller något annat gör att orderbekräftelsen inte kunde skickas. Lotte är alltid redo att hjälpa dig.
Du kan använda följande betalningsalternativ: Klarna, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro
Om du vill ändra din beställning, vänligen kontakta Lotte så snart som möjligt via e-post eller telefon +45 42233986. Om paketet redan har skickats kan vi tyvärr inte ändra beställningen. Om du är osäker, vänligen kontakta Lotte så hittar vi en bra lösning.
Vi erbjuder dig 14 dagars ångerrätt. Det innebär att du från och med leveransdatumet kan ångra ditt köp och returnera ditt paket med oöppnade och oanvända produkter till oss. Vid retur återbetalas inte eventuella leveranskostnader.
Du bör ha fått ett e-postmeddelande som bekräftar din beställning. Därefter kommer du att få ett e-postmeddelande när din beställning är packad med ett spårningsnummer. Om du inte har fått något, vänligen kontakta Lotte eller Nanna via e-post eller telefon.
Om du vill avbryta din beställning, vänligen kontakta Nanna eller Lotte så snart som möjligt via e-post eller telefon
Om du vill ändra din leveransinformation eller om du har angett ofullständig leveransinformation, vänligen kontakta oss så snart som möjligt. Ange bara ditt ordernummer och den korrekta informationen, och om ordern ännu inte har skrivits ut och packats kan vi rätta till felet så snart som möjligt och skicka din order till dig.
Om varan är trasig vid ankomsten skriver du bara till oss när du har konstaterat felet så ersätter vi den.
Det är egentligen ganska enkelt, från det att du gör din beställning till 30 dagar senare, kan du prova produkten och om du inte är nöjd, får du pengarna tillbaka. Du kan läsa mer information här https://yuaiahaircare.se/pages/nojdhetsgaranti
Vår prenumerationsklubb fungerar så att du sparar 10% fast på alla dina prenumerationsprodukter. Dessutom får du ett antal förmåner som du hittar här. Prenumerationen kostar inget extra och du kan enkelt och smidigt säga upp din prenumeration igen.
Du kan läsa alla våra prenumerationsvillkor här eller under prenumerationsvillkor längst ner på sidan.
Om du inte kommer på hur du skapar en prenumeration eller har frågor om det, är du mer än välkommen att skriva eller ringa till Lotte och Nanna. Vi är alltid redo att hjälpa dig.
Alla abonnemangsbeställningar över 249 kr i värde levereras kostnadsfritt till närmaste Bring postombud . Du får ett SMS och e-post med information.
Nej, du kan alltid avsluta eller pausa din prenumeration i din kundprofil
När du skapade din prenumeration fick du ett e-postmeddelande med en länk. Om du klickar på denna länk kommer du till din prenumerationsprofil, där du kan ändra leveransintervallet, pausa eller avbryta din prenumeration.
När du skapade din prenumeration fick du ett e-postmeddelande med en länk. Om du klickar på länken kommer du till din prenumerationsprofil, där du kan ändra leveransintervall, pausa eller avbryta din prenumeration
Det är vår prenumerationsklubb, bara för prenumeranter. Här får du en rad fina förmåner och blir en del av vår Facebook-grupp.
Alla prenumerationsbeställningar över 199 SEK är kostnadsfria. Alla beställningar under detta belopp har en fraktavgift på endast 39 SEK.
Din prenumerationsorder kommer att levereras till närmaste Bring postombud.
Kontakta Lotte eller Nanna om du har några frågor eller problem angående prenumerationer. Vi är alltid redo att hjälpa till.
Ja, du kan ändra, pausa eller stoppa leveransintervaller via den länk som skickats till dig i ditt e-postmeddelande. Om du upplever några problem är du välkommen att kontakta oss